Jaha hade jag blogg

Carin påminde mig om att jag hade en blogg. Funderar på att skriva om mina händelserika dagar.

Såhär ser en dag i mitt liv ut:

09.00 - Vaknar av väckarklockan, snoozar.
09.30 - Snoozar..
10.00 - Snoozar
10.10 - Stänger av alarmet och somnar om.
11.00 - Vaknar, funderar lite på livet, typ om jag ska kliva upp eller inte.
11.15 - Kliver upp
11.16 - Kramar Dennis och ger honom någon liten pik om att han sitter för mycket vid datorn.
11.20 - Fikar
11.35 - Kollar på tv
12.35 - Läser bloggar
13.35 - Läser bloggar..
14.00 - Sätter mig vid datorn och kopplar upp mig online på www.ams.se
14.10 - Muttrar någonting om att det inte är konstigt att arbetslösheten är så hög yadiyadiyadi..
15.00 - Tjatar på Dennis att han sitter för mycket vid datorn.
15.05 - Frågar Dennis varför han älskar sin dator mer än mig. Får inget svar.
15.10 - Tjatar vidare.
16.00 - Rastlös. Sitter Dennis vid datorn skakar jag stolen så att han inte kan spela ordentligt.
16.15 - Rastlös. Försöker kittla Dennis.
16.16 - Dennis säger "nej nu jävlar", tar tag i mig, kastar mig på sängen, ser mig djupt i ögonen och... Böjer mina armar och ben i konstiga vinklar så att det gör skitont och så dom nästan går av. Det är sant!
16.30 - Utslagen. Mörbultad. Tycker synd om mig själv.
16.33 - Går och slår Dennis i bakhuvudet.
16.34 - Ångrar mig och klappar honom istället. Som en katt. Kiisseekiissse
17.00 - Kurrar i magen - ge mig föda Carina!
17.30 - Får föda.
18.00 - 00.00 - Resten av kvällen består mest av att tjata på Dennis att han sitter för mycket vid datorn, varför han inte gillar att vara med mig, att han är tråkig, att hans spel är skitspel och att han borde gå och lägga sig.

Så! Intressant hörrni!

Nä. Jag borde skaffa mig ett jobb. Eller en hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0