En perfekt dag!

Jag är inte den som brukar skriva så mycket om vad jag gör om dagarna. När jag väl skriver i den här bloggen vill jag ha någonting att skriva om liksom. Inte bara "hej idag gick jag på stan hej då", om ni förstår vad jag menar? Men nu gott folk, ska jag berätta om min dag! Därför att den har varit perfekt.

Vaknade upp under fleecefilt + täcke, kände att skolan sög och sjukanmälde mig. Det kanske inte var särskilt perfekt, men jaja. Jag behövde det. Sedan gick jag upp, åt messmörsmackor och satte mig vid datorn. Boring. Kände saknaden av min vän Frida och skickade iväg ett sms! Hon var sjuk så jag bestämde mig för att gå ner och muntra upp henne lite, så jag gjorde mig i ordning och begav mig.
Det första jag lyckades åstadkomma var att jag slängde alla glasflaskor från klassfesten (som var för 2 veckor sen... shame on me) sedan gick jag ner på ICA och köpte thé, ballerinakex och choklad till sjuklingen Frida. Vi pratade, tittade på O.C och hade det bara allmänt mys. Vid klockan halv sju ringer Josefin, och se på fan! JENFA HAR TAGIT KÖRKORT! Dom hämtade upp mig en halvtimma senare, vi åkte hem till mig och drack världens godaste polska thé och hade det ännu mera mys.

Nu ska jag snart gå och läsa lite i min bok, Jane Eyre, som sägs vara jättebra, och sen ska jag sova jävligt gott och sen ska jag komma ihåg den här dagen som en av dom mysigaste.

Jag är bara så himla tacksam. Jag har verkligen världens underbaraste vänner. Jag kanske inte hinner träffa alla så ofta som jag skulle vilja, men dom finns alltid där. ååååååh vad jag blir lycklig av dessa personer.
Därför tänkte jag dela med mig av lite bilder på dessa underbara skapelser.

jag och olajv          sara stina          liten sara    

sara                

     PUSS PÅ ER <3

/sara

Kommentarer
Postat av: frida

tack själv för mysdagen BRFF!! <3<3

skönt att man alltid varit lika snygg..

2008-11-14 @ 00:13:17
URL: http://fridapalu.blogg.se/
Postat av: olivia

puss. jag saknar dig

2008-11-14 @ 00:15:40
URL: http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: ehhhhhh

glömde du inte någon?:/

2008-11-14 @ 03:21:32
Postat av: Erken flerken

uppdatera bloggen nu tråkmåns!! :D

2008-11-15 @ 18:07:23
Postat av: Stina

Puss lovely! Och tack för allt i fredags<3<3 Är det din snodd jag har förresten? en lila?

2008-11-16 @ 14:38:00
Postat av: TJL

PUSSPUSS ÄLSKADE!

2008-11-16 @ 14:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0